צרו קשר

    ּ

    רישום קבלן רשום

    התחרות בענף הבנייה והתשתיות היא אינטנסיבית ביותר. ישנם בעלי מקצוע רבים בשוק המחפשים במרץ אחר הזדמנויות חדשות, השתלבות במכרזים של עיריות, מועצות, מוסדות ציבור ותאגידים ציבוריים ומציעים טווח רחב של שירותים. במסגרת הפעילות התוססת הזו, הקבלנים שישכילו להירשם בפנקס הקבלנים ייהנו מיתרונות רבים. כדי להבטיח שיהיה באפשרותך ליהנות מכל היתרונות הללו, קומות רישום קבלנים מזמינה אותך לקבל ייעוץ וליווי צמוד עד לקבלת מעמדך כקבלן רשום בפנקס הקבלנים.

    אם צברת ניסיון וידע מקצועי רב בתחומך, מומלץ בחום לעשות את הצעד הבא ולהגיש בקשה לרשם הקבלנים לרישום בפנקס. רישום קבלן רשוםיזמן עבורך אפשרויות והזדמנויות רבות שאינן זמינות בפני קבלנים רבות  בשוק ויספק לך יתרון משמעותי בתחרות מול חברות קבלניות ומתחרים. עם ליווי מקצועי נכון, יהיה באפשרותך לעשות זאת במהירות וביעילות, ללא סיבוכים מיותרים וללא בזבוז זמן ולמעשה אנו נפתור לך את כל הקשיים הבירוקרטיים ונפתח עבורך כל דרך אפשרית.

    רישום קבלן רשום

    רישום קבלן רשום יפתח בפניך פרויקטים גדולים יותר

    החוק הישראלי מגביל את היקפי העבודות שקבלן מורשה לקחת מבלי להירשם בפנקס הקבלנים. נכון להיום, קבלן בענף ראשי לא יוכל לבצע עבודות בסכום של מעל 89,000 ₪ או בענף משנה בסכום של מעל 45,000 ₪ ללא רישום כחוק בפנקס הקבלנים. מגבלה זו מצמצמת את האפשרויות העסקיות שלך באופן משמעותי. לכן, רישום קבלן רשום הוא תנאי בסיסי להרחבת היקף הפעילות שלך.

    בנוסף, מדובר בצעד משמעותי לקידום התדמית והמוניטין שלך מול לקוחותיך. זוהי גושפנקא לרמת המקצועיות והמיומנות שלך. כך, במקום להילחם על כל לקוח על ידי הורדת מחירים וספיגת הפסדים, יש לך יוקרה מקצועית שתזמן לידיך את הפרויקטים הנחשקים והרווחיים ביותר. עם הסיווג הנכון, יהיה באפשרותך גם להגיש הצעות למכרזים ממשלתיים וציבוריים ולצבור ניסיון חשוב בענף שלך במיזמים משמעותיים וכמובן לקבל תעודת קבלן רשום.

    כל היתרונות הללו נמצאים בהישג ידך

    ישנם עוד יתרונות רבים אחרים להירשם בפנקס הקבלנים. מעבר ליוקרה והמוניטין, הרישום יאפשר לך לגייס עובדים פלסטינים שלרוב בעלי הכשרה טובה יותר בתחום הבניין מהעובדים הזרים ונחשבים לעובדים איכותיים בענף. כדי להבטיח שהכול יעבור חלק, קומות רישום קבלנים עומדת לצדך. אנו נעשה כל שביכולתנו כדי לקדם את רישומך במהירות וביעילות ולאפשר לך ליהנות מכל היתרונות. למידע נוסף אודות רישיון קבלן, הצוות היועצים שלנו ישמח להשיב על כל שאלה על ידי השארת פרטיך באתרץ. אנו מזכירים: הייעוץ הוא ללא עלות! אני ניתן לך הערכה של סיכוי בקשתך, להתקבל!.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ

      תפריט נגישות