צרו קשר

    ּ

    עובש מסוכן לבריאות

    עובש בתקרה או בקירות נוצר כאשר ישנה רטיבות או לחות גבוהה ואין פתרונות אוורור בחדר כתוצאה מכך ניתן להבחין בכתמים שחורים המופיעים על הקיר או התקרה ומהווים סכנה בריאותית . כאשר מבחינים בכתמי העובש הללו חשוב מאד לטפל בבעיה כמה שיותר מהר ובכך להפחית את המפגע הבריאותי , שכן יכול לגרום נזק עם הזמן ועלול להיות מסוכן לבריאות. העובש יכול לגרום למחלות נשימה, גירויים בעור ולהתפתחות אלרגיה ולכן חשוב מאד לפעול מהר ככל שניתן על מנת שהעובש לא יתפשט ולא יגרום נזק רב יותר.

    העובש יכול להיווצר גם כתוצאה מאיטום לא מקצועי שעם הזמן מתגלים סדקים ובתוך הסדקים יכולים להופיע כתמי עובש.

    לחסל את העובש בצורה חכמה ומקצועית

    כאשר מתגלים כתמים ולו הקטנים ביותר בתקרה או בקיר זה צריך להדליק לכם נורה אדומה ויש לבדוק זאת לעומק, ברוב המקרים יהיה מדובר על תחילתו של עובש, ויש לטפל בתופעה זו במהירות. יכול להיות מצבים שסיבת העובש נוצרה כתוצאה מנזילה בתקרה או בקיר ולכן תחילה יש צורך לטפל בבעיה זו ולאחר מכן בעובש הנוצר, חשוב מאד לטפל בצורה נקודתית ולעצור את הנזילה כדי להמשיך ולתקן את הכתמים שנוצרו בקיר או בתקרה.

    ראשית מה שצריך לעשות זה לאטום באופן מוחלט את מוקד הבעיה , כאשר לא עושים את פעולת האיטום בזמן יכול להיווצר קורוזיה ולהחמיר את המצב הקיים.

    את פעולות האיטום צריך לבצע בצורה מדויקת ומקצועית ולאחר האיטום יש לחכות מספר שבועות על מנת בחומר האיטום יעשה את העבודה ויאטום את המקום הבעייתי בצורה מוחלטת ומקסימאלית.

    ולכן במקרים אלו מומלץ להזמין אינסטלטור מקצועי ומיומן שיידע בדיוק כיצד לגשת למקרה ולבצע את פעולות האיטום על הצד הטוב ביותר.­

    מה עושים כאשר מופיע העובש?

    גם אם אינכם מומחים גדולים ויש רבים כאלו בנושא העובש , אי אפשר לפספס כתמים מוזרים על הקיר או על התקרה – תדעו שכאשר מופיעים כתמים אלו מדובר בעובש.

    תחילה יש לבדוק כי המקום בו נוצר העובש הוא יבש לחלוטין, במידה וכן יש לקלף את שכבת הקיר המתקלף ואפילו להגיע אל הטיח עצמו , לאחר מכן האינסטלטור המקצועי משייף את המקום ורואה האם עדיין יש רטיבות במידה ולא הוא מורח חומר איטום מקשר הנקרא פריימר, לאחר מכן בעל המקצוע מורח שכפטל על מנת לאטום באופן מקסימאלי את מקור הרטיבות.

    חשוב מאד מידי פעם לבדוק את התקרה והקירות במיוחד בימי החורף על מנת לוודא שעבודות האיטום שבוצעו הם אכן עמידות לאורך זמן.

    תזכרו כי עובש לא רק שהוא לא נעים לעין אלא הוא גם מסכן מבחינה בריאותית את בני הבית לכן מהירות הטיפול בתופעה זו היא קריטית.

    טיפ אחרון שכל אחד יכול לעשות בביתו וזה לאוורר את הבית, במיוחד בחדרים סגורים, או בעלי סיכויי רטיבות גדולים כמו חדרי אמבטיה. אוורור החדרים יכול רק להועיל ולצמצם את תופעת העובש. אין ספק שהבריאות היא הדבר החשוב ביותר ולכן טיפול מהיר בתופעת הרטיבות בכלל ובעובש בפרט רק יעשה אתכם ואת בני המשפחה שלכם לבריאים יותר.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ

      תפריט נגישות