צרו קשר

    ּ

    כיצד מתמודדים עם אבנית במי השתייה?

    מי מאיתנו לא פתח פעם את הקומקום בבית וראה אותו מלא בכתמים לבנים שלא גורמים לכם לרצות לשתות מים. אבנית אחד החומרים הנפוצים ביותר בכל אחת ממערכות מים בבית, כחש באופן יומיומי אנו נאלצים להתמודד עם ההשלכות שלה.  חברת תמהיל מספקת ללקוחותיה מסנני מים איכותיים אשר מתמודדים באופן קבוע שאריות אבנית במים בהצלחה יתרה.

    אבנית במים-תירוץ לוותר על אורח חיים בריא

    אחד מהחומרים שלוקחים באופן קבוע בכול תמהיל של מי שתייה הוא האבנית. האבנית נוצרת באופן טבעי על ידי שחיקה של סלעי גיר והימצאותם בתוך מי התהום,  מהם אנו שותים באופן קבוע. כאשר מי התהום מגיעים למערכת הצנרת האבנית נדבקת לצינורות ובאה לידי ביטוי בצורה ויזואלית בכתמים לבנים אשר מופיעים על הכיור או גופי החימום בבית. כטיפול מונע לכתמי אבנית, ניתן כיום להתקין מסנן מים ביתי שיפעל באופן קבוע לצמצום ההשלכות של אבנית.

    כיצד מתמודדים עם אבנית במי השתייה?

    טיפול באבנית בשתיה

    כאשר אתם רוצים לרכוש מסנן אבנית מומלץ לבית המגורים שלכם אתם רוצים להבטיח שהוא יעמוד בכל התקינה מומלצת, אך גם יבצע את העבודה בצורה מקצועית ולאורך זמן רב. חשוב לבחור מסנן שיוכל לעמוד בלחצי מים גדולים אשר מופעלים באופן קבוע במערכות הצנרת שלכם. כמו כן חשוב לבחור במסנן ברמה גבוהה מאוד שיכול לסנן את כל חלקיקי האבנית במים בצורה מלאה. כמו כן  סנן מים איכותי מתלבש על כל סוגי הברזים ויכול לספק מענה רחב לכל תשתיות המים שקיימות אצלכם בבית.

    שומרים על אורח חיים בריא ונטול אבנית

    הטיפול באבנית במערכות הבית שלכם יכול להיות חיוני ביותר מכמה סיבות. ראשית, אבנית במים עשויה להשפיע על מערכות הגוף ולא תמיד מדובר בתוסף בריא. יתרה מכך אבנית במים היא מראה שגורם לאנשים רבים לוותר על מי השתייה ולהסתפק מיץ ממותק לאורך כל שעות היום.  זו עשויה להיות פגיעה אנושה בניסיון לחיות אורח חיים בריא כך שאתם ממש לא רוצים להגיע למצב כזה. אם בריאות בני המשפחה שלכם חשובה לכם אתם רוצים לדאוג דבר ראשון להימצאותו של סנן בברז המים שלכם בבית.

    חברת תמהיל מחזיקה במגוון רחב של סלונים ים איכותיים אשר מתלבשים על כל דגם של ברז ומאפשרים לבית כולו לקבל באופן שוטף מים עשירים במינרלים ובטעם טעים להפליא. אז אם גם אתם רוצים לשמור על הבית שלכם בריא יותר התקדרו עוד היום ל- 072-323-0818.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ

      תפריט נגישות