צרו קשר

    ּ

    נשף פורים לעובדים

    פורים הוא החג האהוב ביותר על כולנו. זה החג עם הכי הרבה שמחה, צבעוניות וחגיגות בחגים של העם היהודי. זוהי אכן דרך נהדרת לחגוג את המהפך שקרה באותו היום הודות לאסתר המלכה, שהצילה את העם היהודי מטבח.

    בחג הפורים אנו נוהגים להתקשט, להתאפר ולהתחפש ההפך הגמור ממה שאנו נוהגים ביומיום. בכל שנה ניתן לראות מבוגרים, ילדים ותינוקות צועדים בתהלוכות שונות ברחבי הארץ עם מגוון תחפושות מיוחדות ומדליקות. כפי שאמרנו – החג הכיפי והאהוב ביותר על כולם 😊

    כמיטב המסורת, יש לחגוג את חג הפורים עם כל האנשים האהובים המקיפים אותנו בכל יום. חג הפורים נחגג במשך 3 ימים רצופים, כך שיש זמן לחגוג עם משפחה, חברים וגם עם קולגות מהעבודה. אם אתם מעוניינים לפנק את העובדים שלכם במסיבת פורים מיוחדת ובלתי נשכחת – אלו הדברים שתצטרכו לארגן לכבוד נשף הפורים, ולא, הרצאות זה אף לא דבר אחד מהם:

    עיצוב וקישוט מתחם העבודה

    ההמלצה היא לחגוג את נשף הפורים במקום העבודה. ניתן לפנות לשם כך מתחם גדול ומרווח במקום העבודה כמו חדר ישיבות, אולם הרצאות וכו'. זכרו שחג הפורים עוסק בעיקר בתחפושות וצבעוניות גדולה, לכן יש לקשט את המתחם בשלל קישוטים ושלטים צבעוניים כך שהעובדים אפילו לא יזהו את המתחם שהם נמצאים בו.

    כדאי להיעזר במספר עובדים לצורך משימת הקישוט והעיצוב של מתחם העבודה. הקפידו לכלול את זמן הקישוט במהלך שעות העבודה כך שאותם עובדים יתוגמלו על העזרה וגם יוכלו להתארגן ולהגיע בזמן לנשף הנוצץ.

    נשף פורים לעובדים

    מוזיקה, כיבוד ואלכוהול

    כמו בכל מסיבה, חייבת להיות מוזיקה מקפיצה במיוחד. תוכלו לשריין את הערב בו ייערך נשף הפורים עם ד'יגיי מקצועי שידאג להעמיד את כולם על הרגליים, ולדאוג שכולם יהיו עם מצב רוח מרומם במיוחד כיאה לחג השמח הזה.

    בנוסף יש לדאוג לכיבוד טעים שיוגש במהלך כל הערב. העדיפו לבחור חברת קייטרינג שתגיע טרם הנשף עם מגוון מגשי אירוח איכותיים וטעימים. מומלץ לבחור במאכלים קלילים כמו כריכים, פוקאצ'ות וסלטים. בנושא האלכוהול יש לבדוק מראש עם ההנהלה הבכירה האם יש אישור להגשת אלכוהול, במידה וכן הקפידו להחתים את כל העובדים על התחייבות שהם אינם נוהגים אם הם שותים.

    תחרות תחפושות

    גולת הכותרת של נשף הפורים תהיה תחרות התחפושות שתיערך בין כולם. כמובן שכל המשתתפים מוכרחים להגיע עם תחפושת, כדאי להכין עמדת תחפושות בסמוך למתחם הנשף שתהיה מיועדת לכאלו שלא הגיעו מחופשים למסיבה. כך הם יוכלו להיכנס לאווירת הנשף עם תחפושות ואיפור מתאים.

    תחרות התחפושות תיערך כבר בתחילת הנשף. כל משתתף יכניס פתק עם השם של האדם שהתחפש הכי יפה ומוצלח, כך שבסוף הערב תיערך ספירת קולות והשלושה שיקבלו את מירב הקולות יהיו הזוכים בתחרות.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ

      תפריט נגישות