צרו קשר

    ּ

    מחפשים שירות תיקון גגות רעפים בצפון?

    כל בעל בית קרקע פרטית יודע שרעפים לגג זה לא עניין פשוט כל כך. תיקון גגות רעפים בצפון יכול להיות עניין שבשגרה אחת לכמה שנים, בהתאם לתנאי מזג האוויר השורר באזור המגורים. תנאי מזג האוויר כמו סופות, גשמים ושמש חזקה יכולים לגרום לשחיקה ולבלאי באריחי הרעפים וליצור שברים וסדקים שבבוא העת עלולים ליפול חלילה ולגרום לנזק ולסכנה. בכל הנוגע לתיקון גגות רעפים מסוגים שונים ניתן לפנות אל חברת פרגו-סולטאן, חברה המובילה בתחומה העוסקת בתחומי בניית הפרגולות, הסוככים ותיקוני הגגות.

     תיקון גגות רעפים בצפון – למה לעשות בכלל תיקון?

    אם חשבתם שפתרתם את הצורך בתחזוקת הגג ברגע שהנחתם גג רעפים ועכשיו אתם פטורים לכאורה מנזקי נזילה בתקרות האופייניות כל כך לבנייני מגורים, תחשבו שוב. גורמים שונים יכולים לגרום לנזק באריחי הרעפים, בגינם תצטרכו תיקון גגות רעפים בצפון ולא משנה אם מדובר ברעפי בטון או חרס. להלן כמה דוגמאות:

    • נזקי מזג אוויר – במיוחד בצפון המושלג ובאזורים גבוהים בהם יורדים גשמים עזים ולעתים גם שלג, חשוב לזכור שכמות משקעים רבה ועוצמתית יכולה בחורף אחד ליצור שברים באריחים ואף להעיף כמה מהם באוויר. לכן מומלץ להזמין את פרגו-סולטאן לפני ואחרי תקופות החורף הכבדות.
    • לפעמים כשמזמינים טכנאי לווין, מתקיני דוד או שאר בעלי מקצוע שעולים לגג בשביל לבצע עבודות שיפוץ שונות, הם לא תמיד נזהרים שלא לשבור את הרעפים. רצוי מאוד לתת על זה את הדעת ולהזהיר את אנשי המקצוע העולים לגג בעניין זה.
    • עם הזמן מצטבר לכלוך רב מגורמים שונים בטבע, כמו לשלשות יונים, ענפים כבדים שעפו ברוח וכשנחתו על הרעפים שברו חלק מהם, בוץ שנערם מסופות רוח ועוד. מצבורי לכלוך יכולים להגיע למשקלים לא קטנים וליצור עומס על הרעפים שיכול להוביל לשברים.

    להזמין תיקון גגות רק אצל המיומנים בתחום

    אל תחכו לרגע האחרון. הימנעו מאסון של נפילת אריחי רעפים או שברים שלהם וקראו לשירותי תיקון גגות רעפים בהקדם האפשרי. חברת פרגו-סולטאן הינה חברה מקצועית ומהימנה העוסקת בתחום בניית פרגולות בחיפה, דקים, סוככים וכן מציעה שירותי תיקון לגגות רעפים בצפון ובשאר הארץ. הכינו ביתכם לחורף ותיהנו גם אתם משקט נפשי ומשירות אדיב ומקצועי.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ

      תפריט נגישות