צרו קשר

    ּ

    מגביל פתיחת חלון כאמצעי בטיחות ואבטחה

    מגביל פתיחת חלון הוא מוצר שימושי ביותר שכדאי מאוד להכיר. מדובר בסוג של מנעול, שמתלבש על מסילות הזזה של חלונות (בתנאי שהם חלונות הזזה, כמובן) ומאפשר לנעול את המסילה ולהגביל את תנועת החלון. כך, ניתן למעשה לקבוע עד כמה החלון יהיה פתוח, על ידי נעילת המגביל. כאשר המגביל נעול, אין אפשרות לפתוח את החלון מעבר למיקום שלו, אלא אם כן משחררים את נעילתו.

    מגביל פתיחת חלון כאמצעי בטיחות ואבטחה

    קרדיט: palmatmotors.co.il

    אם אתם שואלים את עצמכם מדוע מדובר בפריט לבית שהוא כה חשוב ושימושי, חשבו על מצב שבו ילד קטן משחק עם החלון ופותח אותו בצורה שמסכנת אותו. בכל חלון פתוח שנותר ללא השגחת מבוגר, טמונה סכנה עבור ילדים פעוטים וסקרנים שעלולים לטפס על החלון ואף ליפול ממנו. אין הרבה אמצעים יעילים שיכולים למנוע מצב שכזה, אך התקנת מגביל פתיחת חלון בהחלט יכולה למנוע את סכנת הנפילה ולשמור על בטיחות הילדים בבית.

    כאשר מותקן בבית שלכם מגביל פתיחת חלון, אתם יכולים להיות רגועים ולא לדאוג מכך שילדיכם היקרים יהיו בסכנה כאשר הם נמצאים בסביבת החלונות בבית. למעשה, מגביל פתיחת חלון יכול להתאים לכל סוג של חלון הזזה, גם לחלונות גדולים ורחבים מאוד. מספיק ששיטת הפתיחה של החלון מבוססת על הזזה במסילה, וניתן להתקין את המגביל ולמנוע פתיחה של החלון מעבר לכל נקודה שעליה מחליטים.

    בנוסף לכך, מגביל פתיחת החלון, שהוא מוצר שקל יחסית להתקין בבית, משמש גם כאמצעי אבטחה מצוין כנגד פריצות. כשם שהוא מונע את פתיחת החלון מבפנים, הוא גם אינו מאפשר את הזזת החלון מבחוץ, וכך יכול מאוד להקשות על גנבים המנסים להיכנס לבית דרך החלון.

    מגביל פתיחת חלון קונים ב-פלמט

    אם יש לכם ילדים קטנים בבית, או שאתם רוצים לאבטח את החלון בצורה טובה יותר, ניתן למצוא את מגביל פתיחת החלון בחנות של פלמט. את המוצר ניתן לרכוש גם בחנות עצמה וגם בגרסה המקוונת שלה, שזמינה לכל מי שמחפש למצוא מוצרים טכניים איכותיים לבית שלו.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ

      תפריט נגישות