צרו קשר

    ּ

    האמבטיה פגומה? כך תטפלו בה ללא בעיה

    אחת התופעות המרגיזות שעלולה לקרות לאמבטיה שלנו היא הופעה של סדק, שריטה או שבר על חלק ממנה. החלפת האמבטיה באחת חדשה היא משהו שטומן בחובו הוצאות כספיות מרובות והרבה לכלוך ורעש, כך שרבים פשוט מעדיפים "להתעלם" מהפגם האסתטי שנוצר. כמו שתבינו מייד, מדובר בהרבה יותר מרק עניין אסתטי ועל כן יש לטפל בליקוי במהרה. והאמת היא, שזה גם לא חייב לעלות לכם יותר מידי. 

    האמבטיה פגומה? כך תטפלו בה ללא בעיה

    שבר באמבטיה – בעיה שאסור להזניח

    גם אם רכשתם את האמבטיה האיכותית ביותר, הרי שהשימוש התכוף בה והתנאים הספציפיים שבחדר עלולים לפגום בה בסופו של דבר. הרטיבות, החום והקור, נפילת חפצים, שימוש בחומרים קורוזיביים (חומרי ניקוי למיניהם) ועוד – כל אלו פוגעים בחומר ואט אט שוחקים אותו. סדקים ושברים באמבטיה הם אינם סימנים חיוביים ויש  לטפל בהם כמה שיותר מהר ולא להזניח. במקרה שלא תקפידו על תיקון שבר באמבטיה או שתניחו לסדק להישאר ללא טיפול, מים עלולים לחדור לשכבות העמוקות יותר של המבנה ולגרום להתפתחות חלודה, עובשים וריקבון בכל סוגי האמבטיות. לעיתים השבר אף יכול להיות חד מספיק בשביל לפצוע את המתרחץ וכמו כן, במידה והוא ממוקם קרוב לרצפה, מים עשויים לחדור דרך שכבת האיטום וליצור בעיה של רטיבות.

     

    מה עושים? מתקנים!

    כאמור, לא בכל בעיה חייבים להתחיל בהליך אגרסיבי של שיפוץ אמבטיה ואם תקפידו לטפל בבעיה בזמן, הדבר יחסוך לכם את הפרוייקט היקר הזה. בימינו ניתן לטפל בשברים וסדקים באמצעות גישות הרבה יותר עדינות, קצרות, יעילות וזולות. למשל, שבר באמבטיית פח מצופה באמייל יכול להיות מטופל באמצעות בנייה מפיברגלאס, הדבקתו וציפויו מחדש באמצעות אמייל או אקריל. 

     

    טיפול מקצועי ואיכותי בכל סדק ופגם

    אמבטיות אקריליות שנשברו יכולות להיבנות מחדש באמצעות סיבי זכוכית שספוגים בדבק מיוחד ושלאחר ייבושם מצופים באקריל או פוליאוריטאן. עבור סדקים קטנים ניתן להשתמש בצבעים אפוקסיים מיוחדים שמלבד ציפוי וחידוש המראה אף יוצרים איטום אמבטיה מושלם ומעלימים את כל הסדקים. גם במקרים קשים יותר ניתן להימנע משיפוץ יקר וזאת על ידי הלבשת אמבטיה חדשה מעל המבנה הישן בעלות של עד 2000 שקלים בלבד. במידה ומדובר בבעיה חמורה, ריקבון מתקדם או התפתחות רטיבות מתחת למבנה האמבטיה והריצוף, אז כבר אין מנוס מביצוע שיפוץ כללי לחדר הרחצה. 

     

    "תותי אמבטיות" – חיסכון ומקצועיות בחבילה אחת

    אין שום סיבה שתבזבזו כספים רבים על שיפוץ מסיבי של חדר הרחצה שלכם. כל מה שצריך זה להזמין שירותי הלבשה או ציפוי אמבטיה מחברת "תותי אמבטיות" ותוכלו להתקלח באמבטיה חדשה עוד באותו היום. צרו עימנו קשר עוד היום במספר 052-7734099 ותקבלו את כל הפרטים.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ

      תפריט נגישות