צרו קשר

    ּ

    אינסטלטורים מומלצים בחיפה שנותנים שירות 24/7

    אינסטלטור בחיפה 24 שעות נחוץ במקרי חרום רבים בתחום האינסטלציה עבור תושבי חיפה. קיימים מקרים מסוימים בהם הבעיה היא דחופה ובמידה והיא לא תטופל בזמן או תוך 24 שעות כנראה שתחמיר ותהפוך לגרועה יותר. אינסטלטור צריך להיות תמיד זמין ותמיד לתת מענה מדויק ללקוחותיו. מחפשים אינסטלטור עם זמינות גבוהה? כדאי שתכירו את חברת א.א אינסטלטור עם מענה אשר מותאם לכל לקוח ובכל שעה ביום.

    אינסטלטור בחיפה 24 שעות – מה הן הבעיות שמחייבות אינסטלטור בחיפה 24 שעות?

    הבעיה הקלאסית ביותר היא פיצוץ בצנרת. נזילה חמורה של מים דורשת טיפול מידי ולא סובלת דיחוי אפילו כמה שעות בודדות. מרבית האנשים נסעו לפחות פעם אחת ברכבם בשעות הלילה ושמו לב לצינור עירוני שהתפוצץ, כמות המים שמבוזבזת בדקות ספורות היא עצומה. בעיה כזאת לא קורת רק במתאר של פארק שעשועים או בכביש אלא גם בבתים פרטיים. בית בחיפה ששם לב לנזילה חמורה בשעה 00:00 בלילה צריך אינסטלטור בחיפה 24 שעות, ולא אינסטלטור שעובד מ8:00 עד 16:00. ההשלכות של נזילה יכולות להיות חמורות, בזבוז מים רב, הפסד כספי ניכר וכמובן אי נוחות הרי המים פוגעים באזור אחר של הבית שלא אמור להיות רטוב בין אם זה מחסן או ארון. לא רק השיקול הכספי קיים, בזבוז  מים הוא דבר רע ומזיק לסביבה וחמור אף לא פחות מהבזבוז הכספי.

    טיפול נכון ובצורה מקצועית

    אינסטלטור מקצועי שמכבד את עצמו יחזיק בציוד מתקדם וכלים שיסייעו לו לזהות את התקלות במהירות ולפתור אותן בצורה המקצועית והטובה ביותר. כך למשל כאשר יש נזילה בקיר או בתקרה, במקום לשבור חצי מקירות הבית מה שהיו עושים אינסטלטורים בעבר כדי לאתר את מקור הנזילה, הרי שכיום באמצעות שימוש במצלמה טרמית מיוחדת ומתקדמת ניתן לאתר בקלות ובמהירות את התקלה ולטפל בה באופן נקודתי יותר.

    אז אם אתם מחפשים איש מקצוע הגון עם זמינות מיידית לתיקון נזילה בניאגרה שנוצרת אצלכם בבית, אל תהססו ליצור קשר עם חברת א.א אינסטלטור. אשר תבטיח עבורכם איכות ושירות מושלם עם אחריות מקסימאלית.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ

      תפריט נגישות