צרו קשר

    ּ

    ​מעקות זכוכית לבריכה

    בכל בית, מקום ציבורי, כגון מלון או בריכה ציבורית, מעקה זכוכית לבריכה זה הכרח על פי החוק. ללא מעקה, יכול להיגרם אסון. חשוב להתקין מעקה שיתאים לתקן הישראלי. ניתן למצוא מעקות בסגנונו שונים, אך הפופולריים מבניהם הם מעקות זכוכית לבריכה. חשוב לבצע השוואת מחירים בין יצרני המעקות המיועדים לבריכות השחייה, חומרי הגלם שיתאימו לכם והמחיר. חשוב כי לא תתקינו לבד את המעקות, בכדי לחסוך כסף, היות והתקנה מקצועית חשובה במקרים אלה, במיוחד כאשר יש סכנה של ילדים קטנים שעשויים ליפול לבריכה שאינה מוגנת עם מעקה. תמיד חשוב להתייעץ, על מנת לבחור את המעקה הבטיחותי ביותר עבורכם.

    מבט נקי וחלל גדול – מעקות זכוכית לבריכה

    בעלי בתי מלון, קאונטרי ציבורי או אנשים פרטיים שמחזיקים בבריכות שחייה. ישנה אפשרות להתקין מעקות זכוכית לבריכה, המראה ייראה נקי, מודרני ומעוצב להפליא. במעקות הזכוכית המיועדים לבריכות שחייה, אין מחסום לנוף, העלות האפקטיבית של מעקות אלה, היופי שהם משדרים, גורם להמון אנשים, הן מהמגזר הפרטי והן מהמגזר הציבורי לרכוש אותם. ניתן להתקין מעקה זכוכית למרפסת ללא שלד ששם, אפילו ניתן שלא להבחין במסילות ההתקנה והמראה הוא שהזכוכית כאילו יוצאת ישירות מהרצפה. היופי של בריכת השחייה מודגש יותר, באמצעות מעקות אלה.

    לראות את הבריכה מכל מקום..

    זה היתרון של מעקות הזכוכית, המיועדים לבריכת שחייה, מכל מקום, ניתן לראות את הבריכה. התחושה היא של חלל גדול ומרחב. היופי, הבטיחות והעיצוב המושלם, הם אלה שגורמים לרבים לרכוש את המעקות הללו. יש לברר לגבי היצרנים של מעקות הזכוכית ולבחור את אלה שיש להם את המוניטין והוותק הרב בהגבהת מעקה זכוכית. יש לברר אם המחיר יכלול גם את ההתקנה ולבחור ממגוון העיצובים שכן, ניתן למצוא מעקות עם שלד מנירוסטה או אלומיניום וניתן לבחור זכוכית ללא המראה של השלד.

    ייעוץ לבחירת מעקות זכוכית לבריכה – עקיבא גלאס

    אם אתם מתכננים לבנות בריכת שחייה בחצר, לבטח תתלבטו לגבי בחירת מעקה לבריכה שהוא בגדר חובה. בחירה של רבים, הינה מעקות זכוכית לבריכה בגלל החלל הרב יותר שמעקות אלה מעניקים מהבחינה האופטית והעיצובית. באתר שיפוצים נט, ישנם מומחים ובעלי מקצוע מן השורה הראשונה, אשר יעניקו לכם את המעקה האיכותי ביותר, הבטיחותי שישרת אתכם למשך שנים רבות. כל בעלי המקצוע באתר , נבחרו בקפידה והם מעניקים ייעוץ בחינם, לאחר שיגיעו אליכם, הצעת מחיר הוגנת, איכות ללא פשרות והתקנה מקצועית ובטיחותית.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ

      תפריט נגישות