צרו קשר

    ּ

    ניקוי שטיחים מקצועי

    חשבתם על ניקוי שטיחים מקצועי לפני החגים? כמעט בכל בית שמכבד ומעריך את עצמו יש שטיח הפרוס ברצפת הסלון, החדרים, פינות האורחים ובמקומות אחרים ברחבי הבית לפי טעמה וסגנונה של המשפחה. אפשר לומר שאי אפשר להימנע לגמרי מללכלך את השטיח בכתמי שמן, צבע, שאריות אוכל או שאר לכלוכים שונים. גם הצטברות אבק ולכלוך לאורך זמן יכול לפגום באיכות השטיח ובסיבים שלו, ולכן מומלץ ביותר לקחת את השטיחים שלנו לניקוי יסודי ומקצועי. חברת בית שטיחי רות, הינה חברת עיצוב וניקוי שטיחים ישראלית מקצועית, המעניקה שירות מאז 1980.

    ניקוי שטיחים מקצועי – מה כדאי לדעת

    טיפול בניקוי של שטיחים שלא נעשה בצורה הנכונה עלול לפגום במרקם של השטיח, בגווניו ובצבעיו ולעשות נזק בלתי הפיך. 

    • חברת ניקוי שטיחים מקצועית תדע איך לנקות את השטיח שלכם מבלי לפגום במרקם שלו.
    • רק לחברת ניקוי מקצועית יש את הכלים והאמצעים המתאימים לטיפול בשטיח שלכם.
    • המקצוענים של בית שטיחי רות יודעים כיצד לטפל בכל סוג של כתם. אדם חובבן כמו בעל השטיח לא ידע עם אילו חומרי ניקוי יש להשתמש, ועבור אילו סוגים של כתמים. חברת השטיחים המקצועית תדע להעריך את אומדן הלכלוך או הכתב ולמצוא פיתרון הולם.
    • חברת בית שטיחי רות תוודא בכל תיקון שטיחים שתקבלו חזרה שטיח נקי ומצוחצח כאילו קניתם אותו רק עכשיו. עם שיטות העבודה המוצלחות שלהם הם יכולים לשמר את איכותו המקורית של השטיח גם אחרי עיבוד וניקיון.

    ניקיון שטיחים עושים רק אצל המומחים

    אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. לחברת בית שטיחי רות יש מה להציע לכם. לחברה קטלוג מרשים ומרהיב של שטיחי מעצבים ססגוניים ויפים שמתאימים לכל פינה בבית, והיא גם אחראית לבצע שירותי ניקיון שטיחים בצורה אמינה, איכותית ומקצועית. אל תחכו עד החגים. פנו עוד היום אליהם וגם אתם תוכלו להשוויץ בשטיח נקי ומחודש.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ

      תפריט נגישות