צרו קשר

    ּ

    מפקח בניה מומלץ

    אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר שצריך לבחון ולשכור את שירותיו לקראת כל פרויקט בניה הוא מפקח בניה מומלץ שיהיה נוכח באתר ויהיה בעל הידע והניסיון הדרושים לשם ליווי הפרויקט, וידוא שהעבודה מתבצעת בצורה מקצועית, על פי התוכניות ותוך שמירה על בטיחות וביטחון וכמובן תוך כדי שמירה על לוחות זמנים. על מפקח הבניה מוטלת אחריות רבה ומשמעותית, ובעצם הוא זה שמנצח על התזמורת הרחבה של כלל העובדים באתר הבניה, כל אחד בתחומו וכל אחד עם האחריות המקצועית המוטלת עליו. בזכות המפקח הצמוד, כלל הפעולות המבוצעות באתר הבניה ירוכזו והוא זה שיידע בדיוק מה קורה עם כל פעולה ואיש מקצוע.

    איך בוחרים מפקח בניה מומלץ?

    כאשר לקוח עסקי, מוסדי או פרטי מתחיל תהליך של בניה או שיפוץ, אנשי המקצוע שהוא יקיף את עצמו בהם ימליצו לו על דרך הפעולה הנכונה וינחו אותו איך עליו לפעול על מנת שאתר העבודה שלו יתנהל בצורה הטובה והמקצועית ביותר. אחת מהפעולות הראשונות שצריך יהיה לבצע היא בחירת מפקח בניה מומלץ שיהיה אמון על ריכוז כלל הפעולות, עמידה בלוחות הזמנים ו-וידוא שכל מה שקורה אכן צריך לקרות על פי התוכניות, התכנונים והשרטוטים. בזכות בחירה מושכלת של מפקח הבניה שילווה את התהליך, אפשר להיות בטוחים שכל מה שצריך לקרות יקרה בדיוק על פי המצופה.

    התפקיד המשמעותי של חברת פיקוח בניה

    אין זה פשוט לעבוד בתור מפקח בניה מומלץ, ויש לא מעט אחריות משמעותית המוטלת על כתפיו של המפקח. הוא צריך לדעת על כל מה שקורה באתר העבודה, בין אם יש תקלה ובין אם כל הפעולות מבוצעות על פי המצופה והרצוי. הוא זה שצריך לקבל החלטות תוך כדי תנועה, החלטות חשובות שישפיעו על המשך העבודה או שתהיינה להן השלכות על פעולות אחרות שמבוצעות על ידי אנשים אחרים.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ

      תפריט נגישות