צרו קשר

    ּ

    לאיזו חברה פונים לביצוע בדק בית בחיפה

    צריכים לעשות בדק בית בחיפה? לא חותמים על חוזה סופי עם הקבלן לפני שעושים בדק בית רציני ומקיף שיעלה על כל ליקויי הבניה האפשריים בבית. בדק בית הוא הליך בו אנשי מקצוע ייעודיים עוברים על כל המבנה של הבית על כל התשתיות השונות ומוודאים כי הכל נעשה בצורה איכותית, בטיחותית ותקינה. לפעמים קורה שרוכשים דירה מקבלן שמתרשל בעבודתו בבנייה, כך שהתשתיות והמערכות בבית עלולות להינזק ולהיפגם תוך זמן קצר אחרי שהרוכשים נכנסים לגור בבית. רק חברה לאיתור ליקויי בניה כמו חברת אינספקט, יכולה להבטיח לכם שכל התקלות והמחדלים בבנייה ייחשפו ויטופלו בהתאם.

    למה לעשות בדק בית בחיפה

     

    • אמנם חברות ואנשי מקצוע שמציעים בדק בית באזור חיפה ניתן למצוא לא מעט, אך למצוא חברה שיהיו ברשותה אנשי מקצוע מנוסים, ותיקים ומיומנים שיבטיחו לכם עבודה רצינית עם אחריות והמלצות מלקוחות מרוצים רבים כמו חברת בדק בית אינספקט, לא ניתן למצוא הרבה.
    • במסגרת של בדק בית בחיפה, החברה שלנו תעבור על הנכס שאתם עומדים לגור בו ותוציא לכם דו"ח מפורט ומלא אודות כל הממצאים הקשורים לבטיחות של המבנה, השמישות, והאיכות של הבניה הראויה למגורי אדם. כל ליקויי הבנייה שיימצאו יהיו רשומים שם בפירוט והסבר מלא וכמובן גם הדרך לתקן אותם ברמה שתהיה אופטימלית לשימוש.
    • כל ליקוי שמוצאים, קיימת לצידו האסמכתא בחוק המצביעה על כך שאכן מדובר בליקוי ממשי.
    • בנוסף, בסמוך לליקויים יהיו רשומים גם דרכי הטיפול וההוצאות הצפויות להיות, בהקשר לתיקונים והשיפוצים העתידיים הקשורים לאותו ליקוי.

     

    • בדרך כלל הקבלנים המקבלים את הדו"ח שאנו מוציאים מקפידים לתקן את אותם ליקויים שנמצאו, כך שהבית יהיה בסופו של דבר ראוי לאכלוס דיירים. אם בכל זאת הוא מסרב מאיזושהי סיבה לתקן, אנו נסייע לכם ונפנה אתכם לעורך דין המומחה בנושאים אלו של תביעת קבלן בנושא ליקויי בניה.

    בחיפה בוחרים לבדוק נכון

    ישראלים לא אוהבים לצאת פראיירים, במיוחד לא בנושא כל כך חיוני ורגיש כמו בית המגורים שלכם שהוצאתם עליו ממיטב כספכם ואתם הולכים להעביר בו שנים. אם איכות החיים חשובה לכם, אל תתפשרו על בדיקת דירה פחות מרמה מושלמת. צרו עם אינספקט קשר ואנחנו כבר נדאג לשלוח אליכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר שלנו.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ

      תפריט נגישות